Inspiratie

Haal het maximum uit uw Optilocal scherm met onze inspiratie

previous arrow
next arrow
Slider

Benut de aandacht

Digitale schermen worden 400% meer bekeken dan statische displays (visix.com)

Maak gebruik van die aandacht en haal er voordeel uit.

Denk ook aan :

  • Boek uw afspraak online
  • Proef ons huismerk

Inspireer uw klanten

Digitale schermcommunicatie kan de aankoopbeslissingen van uw klanten sterk beïnvloeden.

60% van de finale aankoopbeslissingen worden immers nog in uw zaak gemaakt. (alenka media)

Denk ook aan :

  • Onderhoudstips voor huis en tuin
  • Feestideeën zoals fototaarten, cocktails, barbecue, enz.
  • Kooktips
  • Suggesties zoals dagschotels, dessertjes, enz.
previous arrow
next arrow
Slider
previous arrow
next arrow
Slider

Realiseer extra verkoop

19% van de kijkers heeft een ongeplande aankoop gedaan van iets dat digitaal wordt gepromoot in een winkelomgeving.
(Arbitron & Edison Research)

Denk ook aan :

  • Upselling met volumekortingen of via maxi-versies
  • Crossselling van extraatjes
  • Promoties om impulsaankopen uit te lokken
  • Geschenkverpakkingen

Kondig tijdig belangrijke zaken aan

47% herinnert zich een advertentie of bericht via digitale schermcommunicatie (visix.com)

Denk ook aan :

  • Verlofperiodes
  • Avondopeningen
  • Shoppingzondagen
  • Opendeurdagen
  • Uw uitzonderlijk aanbod voor de feestdagen
  • Business-to-business aanbiedingen of service
previous arrow
next arrow
Slider
previous arrow
next arrow
Slider

Animeer uw klanten

Digitale schermcommunicatie zorgt voor 35% afname van waargenomen wachttijden in uw winkel.  (ScreenCloud)

Denk ook aan : 

  • Een blik achter de schermen om huisbereide producten te promoten
  • Het aantonen van de duurzaamheid van uw business
  • Info over de kwaliteit en herkomst van uw grondstoffen

Weet ook dat u uw klanten makkelijker zal kunnen boeien met video’s dan met foto’s.