Inspiratie
Haal het maximum uit uw Optilocal scherm met onze inspiratie
Benut de aandacht
Digitale schermen worden 400% meer bekeken dan statische displays (visix.com)
Maak gebruik van die aandacht en haal er voordeel uit.
Denk ook aan :
- Boek uw afspraak online
- Proef ons huismerk
Inspireer uw klanten
Digitale schermcommunicatie kan de aankoopbeslissingen van uw klanten sterk beïnvloeden.
60% van de finale aankoopbeslissingen worden immers nog in uw zaak gemaakt. (alenka media)
Denk ook aan :
- Onderhoudstips voor huis en tuin
- Feestideeën zoals fototaarten, cocktails, barbecue, enz.
- Kooktips
- Suggesties zoals dagschotels, dessertjes, enz.
Realiseer extra verkoop
19% van de kijkers heeft een ongeplande aankoop gedaan van iets dat digitaal wordt gepromoot in een winkelomgeving.
(Arbitron & Edison Research)
Denk ook aan :
- Upselling met volumekortingen of via maxi-versies
- Crossselling van extraatjes
- Promoties om impulsaankopen uit te lokken
- Geschenkverpakkingen
Kondig tijdig belangrijke zaken aan
47% herinnert zich een advertentie of bericht via digitale schermcommunicatie (visix.com)
Denk ook aan :
- Verlofperiodes
- Avondopeningen
- Shoppingzondagen
- Opendeurdagen
- Uw uitzonderlijk aanbod voor de feestdagen
- Business-to-business aanbiedingen of service
Animeer uw klanten
Digitale schermcommunicatie zorgt voor 35% afname van waargenomen wachttijden in uw winkel. (ScreenCloud)
Denk ook aan :
- Een blik achter de schermen om huisbereide producten te promoten
- Het aantonen van de duurzaamheid van uw business
- Info over de kwaliteit en herkomst van uw grondstoffen
Weet ook dat u uw klanten makkelijker zal kunnen boeien met video’s dan met foto’s.